2008/05/15

Jubileum:)



Luciole kari

Luciole kari

Régóta tervezgettem, hogy megfűzöm Biloba Luciole szettjét, csak valahogy idáig nem kaptam ihletet színügyileg:) A múlt héten viszont megjött az ihlet, köszönöm Nórinak hogy beszerezte nekem a hozzávalókat!! Mivel nem tetszett az eredeti minta szerinti kari, mert nagyon lityett-lögyögött, igy végül felfűztem memóriára, és igy most sokkal jobban tetszik:D
Közben eszembe jutott, hogy pont egy éve, hogy elkezdtem érdeklődni a komolyabb minták után, és felfedeztem a gyöngyös fórumokat, innen a bejegyzés címe:) Ezúton köszönöm mindenkinek aki az elmúlt egy évben támogatott, segitett, és főleg Lórinak, hogy el bírja viselni ezt a néha elég időigényes hobbit:)

7 megjegyzés:

LNóri írta...

Nagyon szép szett lett, kár lenne a karkötőért, szóval valamit találj ki, de gyorsan.

Örülök, hogy tetszett ez a peach rivoli. Gyönyörű is.

Nekem is kb. egy éve a komoly érdeklődés :-)
vagyis az talán korábbi, inkább az van egy éve, hogy bele mertem vágni megcsinálni valamit

timpigyöngyei írta...

Szia Babra!
Végre ideértem. Már a fórumon is megcsodáltam ezt a gyönyörűséges szettet és itt is csak ámulok! Fantasztikus színe van, nagyon jól válogattad össze! Imádom!

vezsuzsi írta...

Babra! Sok szép gyöngyfûzôs évet még!!! A jubileumi darad pedig szépséges!!

vezsuzsi írta...

darab......... :-)

Babra írta...

Köszi lányok:D

Viktoria írta...

Helló!
Hát ez tényleg gyöngyörűséges lett! :D
Lóri, te meg egy hős vagy! :) Továbbra is hagyd kibontakozni Barbarát! ;)
Pussz!
V.

Erika írta...

Kedves Barbi! Gratulálok én is a szettedhez (piszkosul jó ez a kari), és további ilyen eredményes ékszerkészítést kívánok Neked!