2008/08/28

Az első PIF ajándékom:)

PIF-Ildés

PIF-Ildés

Hurrá, megkaptam az első PIF ajándékom!!:) Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar, hiszem alig egy hónapja hogy regisztráltam rá! Nagyon örülök neki, főleg hogy tegnap egy elég szar nap után találtam a postaládámban, igy különösen nagy örömet okozott! Az ékszer melletti kis zacsiban pedig a francia Biarritzból származó homok van, Ildés, akitől az ékszert kaptam ott nyaral éppen, ott készítette a meglepit is:) Köszönöm Ildés!!


Yesterday I found this surprise in my letter box! It made me really happy because the necklace is sooo beautiful and I did not expect to get any PIF gift so soon after the registration. In the little bag there is sand from Biarritz in France, where Ildés spends her holiday and made the surprise for me:) Thank you very much Ildés!

4 megjegyzés:

vezsuzsi írta...

De jó is ez az ajándék. Tengerestül, homokostul. :-)

Lili írta...

Wahou! Il est très beau et super original! J'adore les couleurs! Bravo!!

Ildès írta...

Én boldog amit ez elégedett ön. Amit volt egy valóságos öröm.

I am happy that it pleased you. That was a real pleasure.

Ági mama írta...

Gyönyörű ajándék!!!!!