2008/12/17

Pécé!

Kipécéztek! Többen is:) Köszönöm Nórinak, Ancsának és Gininek, hogy benne voltam abban a 7 gyöngyöslányban, akire leginkább kíváncsiak:)


A szabályok:
-Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett!
-Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi!
-Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba!
-Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve!



No hát akkor lássuk:

1. Először is nagyon rossz vagyok abban, hogy magamról meséljek, utáltam mindig az iskolában és különböző tanfolyamokon a bemutatkozásokat, amikor mindneki csak arra figyel, hogy én mit mondok. Brrr:) Erre a játékra is már csak akkor szántam rá magam, mikor láttam, hogy tényleg milyen sokan vagytok kiváncsiak rám:)

2. Sajna sokszor káromkodom mint egy kocsis! Gyakran fel sem tűnik milyen rondán beszélek, viszont remekül segít levezetni a feszültséget!

3. A gyöngyfűzés előtt soha nem volt igazi hobbim, amivel rendszeresen akár éveken keresztül foglalkoztam volna, úgyhogy nagyon örülök, hogy rátaláltam. A vicces, hogy most gondoltam bele, hogy az utálatos fekvő bölcsességfogaim segítettek ebben, mert az egyik műtét előtt bevásároltam gyöngyből (azelőtt is fűztem néha karkötőket),hogy majd ha lábadozom milyen jó lesz fűzni belőlük valami szépet. A műtétet viszont el kellett halasztani, így a munkahelyemre visszamenve, utánanéztem a neten hogy mit is fűzhetnék. Így találtam rá különbözű blogokra és fórumokra, és akkor teljesen elámultam hogy milyen csoda ékszereket lehet készíteni gyöngyből. Azóta tart a szerelem:D:D

4. Ha tehetném, csak gyöngyfűzéssel és egyéb kreatív tevékenységekkel foglalkoznék. Ha meg is tudnék élni belőle, azonnal otthagynám a munkám.

5. Imádom a vizet, szivesen élnék tó- vagy tengerparton.

6. Sorozatfüggő lettem. Kedvencem a Dexter és a Grey's anatomy...ezenkívül japán animéket nézünk a párommal, amiket először csak az ő unszolásra voltam hajlandó megnézni, de most már én nyaggatom őt, hogy mikor töltjük már az aktuális részeket:) Már pár japán szót is tudok:D:D

7. Nagy bánatomra nem tudok rajzoli és botfülem is van...ja meg repedtfazék hangom:)


Juhúúú megvan!! Büszke vagyok magamra:)


Úgy döntöttem, hogy nem folytatom ezt a játékot! Úgy vettem észre, hogy már mindnekit kipécézett valaki, ha megyek nézelődni a blogokra, szinte mindenhol megtalálom a játékot:)
Esetleg ha valaki szeretne részt venni benne, de idáig nem hivta senki, szóljon bátran, szívesen kipécézem;)

Nincsenek megjegyzések: