2009/01/20

Hófehér...kis ezüsttel:)

Didergős:)


Ó igen, végre! Amióta megláttam Pencio Vega mintáját (hát nem tegnap volt) azonnal beleszerettem...csak nálunk, mármint Magyarországon olyan nehéz normális kaboshonokat kapni, nagyon kevés az olyan hely, ahol a méretük is rá van írva, meg a 16mms rivoli is ritka mint a fehér holló... Nemrég viszont rendeltünk gyöngyöket egy francia boltból, így végre gyönyörű 16 mms kaboshonokhoz jutottam:) A képen lehet hogy nem látszik - mert ugye télen szépet fényképezni szinte lehetetlen - de nagyon szépen csillog. Ja ez egyébként egy gyűrű, és most is rajtam van:D

10 megjegyzés:

Ági mama írta...

Húú!! de gyönyörű!!!

zazie írta...

Tyű, de szép! GRat! Én is imádom ezt a mintát, és én se tudtam sose ilyen kabosont venni. :( Ügyes vagy! ;)

Vadnainé Almási Mária írta...

Aztaa, Babra, te nagy mágus vagy!:)
Csudaszép!

Hermann Ildikó írta...

Nagyon tetszik! Olyan igazán finom és elegáns, biztos tök jól áll a kezeden!!

helen írta...

Nagyon szép. Csak ne káromkodtál volna olyan sokat ebben a bejegyzésben ;) A kezedről is fotóztathatnál egyet a pároddal :D Az összes gyűrűvel ;)

LNóri írta...

Nagyon nagyon nagyon vadállat.
Isteni, imádom.
Szülinapom júnisu 10
addig remélem elkészülsz
:-)
(még szerencse hogy tudom mennyi kabit rendeltél, éljenek a francia cuccok)

Erika írta...

Gyönyörű lett, de nagyon! Ez most a kedvencem az új ékszereid közül!

BéKata írta...

Ez valami fantasztikusan meseszép!!! Vadító lehet a kezeden!!

Réka írta...

Hát ez nagyon szíven ütött most!!! Gyönyörűűűűű!

Babra írta...

Kösziköszi!!!