2009/05/07

Nadia

Nadia


Hasonlóképpen jártam ezzel a medállal is, mint a Cristoval. Annyi sok gyönyörű darabot láttam belőle, hogy egyre inkább elkezdte piszkálni a fantáziámat. Türkizes lett...természetesen...de azért, mert nem akartam nagyberuházni, az itthon felhalmozott gyöngyökből dolgoztam, és hát természetesen ezekből a színekből van a legnagyobb készletem:D Meg barnásból...lehet olyan lesz a következő? Mert igen, szeretnék mégegyet, egy aranyos-barnás-málnásat!:)
És ami a legjobb, hogy Nórival fűztük a szabadban, hétágra sütött a Nap baromira fújt a szél, és tök jól lebarnultunk szanaszéjjel fagytunk, de így is megérte:)

Köszönöm Dia, hogy kitaláltad ezt a mintát, csodaszép!:)

5 megjegyzés:

LNóri írta...

Há há há
jó ez a szöveg :D
De a jövő héten kánikula, szal akkor igaz lesz :)
Ma is süt a nap, lehet én is fotózom.
Gyönyörű lett, de mindenki tudja meg, hogy élőben százszor szebb (mint hófehérke)

Hermann Ildikó írta...

De széééép!

Melinda írta...

Csecse lett nagyon!:)

Ági mama írta...

Csodálatos!!

Babra írta...

Nóri remélem télleg jó idő lesz, és sikerül taliznunk is!

Köszi lányok mindenkinek!