2009/12/12

Így alkotok én:)

Orsinánál fedeztem fel egyik nap egy nagyon jópofa játékot. Ha megmutatod, hogy/hol alkotsz te, akkor részt veszel egy nyereményjátékban, aminek végén a szerencsés nyertes Orsinától ajándékot fog kapni.

Egyrészt szívesen nyernék Orsinától valami szépet, másrészt meg én is nagyon kíváncsi vagyok, hogy más hogyan alkot, ezért gondoltam én is jelentkezem, hátha tőlem is kedvet kap valaki:)

Sajnos nekem nincsen se műhelyem, se asztalom (igaz a számítógépasztalnál még el is férnék, de nem szeretek gép mellett fűzni), ezért jobb híján a nappaliban a kanapén szoktam szétpakolni (párom legnagyobb örömére). Mégpedig nagyon...és csak akkor pakolok össze, ha már alig férek oda az amúgy nem kicsi kanapéra:)

Szóval így néz ki a dolog:



A gyöngyöket pedig szekrényben és a remek Ikeás dohányzóasztalunk fiókjaiban tárolom:)

Mivel Orsina még azt is megmutatta, hogy a kész ékszereket hogy tárolja, így én is töltök fel azokról is egy képet. Az első a fürdőszobában (ahol csak vakuval tudtam sajna fényképezni) egy kis fogasszerűség, amit direkt erre a célra vettem, és a leggyakrabban viselt ékszereimet tartom rajta. A másik egy varrósdoboz, tele az összes mindenfélével, amit alkottam, kaptam vagy vettem:) Azt legalább ki tudtam cibálni a fényre:



7 megjegyzés:

Orsi írta...

Köszönöm szépen, örülök, hogy megmutattad, szuper kis gyöngyösbázis, a kanapétól és a párnától pedig odáig meg vissza vagyok! :)
Bár ékszerekben még csak most fedezem fel a zöld szépségét, de a lakberendezésben nálam is favorit!
Szóval, játékban vagy, de ha gondolod megmutizhatod az ékszereket is! :D

Orsi írta...

A fürdőszobai ékszerfogas nagyon praktikus darab, a doboz pedig brutál jó!

Ági írta...

A doboz mindenféle jóval nagyon ott van :) az álmom lett egy olyan műanyag gyöngytároló doboz :)

Babra írta...

Örülök lányok, hogy tetszenek. Olyan jó látni különben, hogy mások hol készítik és tárolják az ékszereiket! Remélem sokan jelentkzenek nálad:)

Ági ilyen dobozt (ha a zöldre gondolsz) az Auchanban lehet kapni:)

Orsi írta...

Én is remélem, hogy sokan veszik a fáradtságot és megmutatják a kuckójukat.
De ha nem, akkor nagyobb eséllyel indultok a meglepiért! :)

KissBeads írta...

Az a ladikas vagy milyenes doboz allati jooooo! Lehet en is megmutizom majd az en helyem, de mostanaban mindent elfelejtek, mar kicsit aggaszto is :))) Igaz nem lesz egyszeru, mert en MINDENHOL ott vagyok a lakasban, talca itt talca ott brrrrrrrrrr

LNóri írta...

Szuper a fogas is meg a láda is, meg az, hogy meg tudtad mutatni...
...én nem tudom, mert olyan nagy a kupi, hogy nem merem megmutatni :)