2010/01/28

Újra itthon!

Többen tudjátok, hogy két és fél hétre meló ügyben Nürnbergben voltam, ez volt az oka a nagy csöndnek itt a blogon:)De tegnap megjöttem! Úgyhogy készüljetek, mert közben füzögettem, és amint lesz egy kis fény (jelenleg nem úgy néz ki hogy az egyhamar lesz...) fényképezni fogok, és mindent szépen feltöltök:D
Ízelítőnek hoztam 2 képet:



Egyik hétvégén nekivágtam a városnak, hogy feltérképezzem a gyöngykínálatot:) Ezt a képet útközben készítettem:) Egyébként találtam is egy nagyon jó kis boltot, de szinte minden drágább mint itthon:(

Ez pedig itt a legújabb alkotásom, persze félkész állapotban! Kb két hónapja vettem meg ezt a mintát (már nagyon régóta fájt rá a fogam), de csak most bírtam rávenni magam. Valahogy annyira rossz volt az angol fordítása, hogy elment tőle a kedvem, mikor megláttam:) Most összeszedtem magam, és rászántam az időt, így végre sikerült!



Minta: Ildes

15 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon mutatós darab! És a házacska is szép a vízparton. :)

Ary írta...

Már nagyon hiányoltam a műveid! :) Gyönyörű helyen voltál. Én is jártam ott pár éve :) Várom a többi képet :)

Bandrea's Beads írta...

Üdv újra itthon!!! Én is várom az új szépségeidet!!! Ez a minta pedig csúcs!!!

LNóri írta...

Nekem olyan mintha el sem mentél volna, mert ugyan úgy majdnem minden nap beszéltünk. Na jó, azért nem ugyanúgy, de majdnem :-)
Szép a fotó és a virág is!
Usz

Orsi írta...

Nahát! Ilyesmik a tavirózsám közepei is! Mármint, csak a felső szirmok. Úúú, egyszer ezt is kipróbálom!
Nagyon klassz lett! :)

KissBeads írta...

Nagyon szep Babra!

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" írta...

Ez gyönyörű!!!!!!!

Babra írta...

Orsi én aszittem, hogy a tavirózsád is ebből a mintából van! Mert amit megvettem, ahhoz van egy rivolis verzió is, ami még jobban hasonlít a tiedhez, csak nem egy, hanem két sorban mennek a szirmok!:)

Réka írta...

Szuper! Nagyon tetszik. :)

Orsi írta...

Nem, sajna én a fizetős mintákig még nem nagyon jutottam el, pedig biztos azok között is vannak gyönyörűségek (sőt!!!). És cseppet sem csodálkozom azon, hogy valaki már kitalálta ezt a formát. :)
A tavirózsa ötlete úgy jött, hogy csináltam egy Lucky-t, és nekem valahogy olyan üresnek tűnt, gondoltam, ki kellene rá találni valamit és elkezdtem kísérletezgetni. :D

Unknown írta...

Jó kísérlet volt, mert a végeredmény marha jó lett!:D

Babra írta...

Hupsz ez én voltam természetesen, csak a másik gmailaccounttal:D

Orsi írta...

Köszönöm! :) Megtiszteltetés lenne számomra egyszer viszontlátni a kezed által! ;-)

Babra írta...

Úgy legyen:D Fenem is rá a fogam, de a legújabb, ami nem a lucky alapra készült, az még talán jobban tetszik mint a másik:D Egyszer majd csak nekiugrok!

Orsi írta...

Ok! Várni fogom majd! :)