2010/11/23

Türkizmentes bejegyzés:)

Az utóbbi hetekben nem voltam túl aktív gyöngyfűzés terén. Fűztem pár dolgot, viszont a fényviszonyok miatt gyakorlatilag csak hétvégén van lehetőségem fotózásra...most hétvégén végre lefotóztam az utóbbi hetek termését, amit most meg is mutatok. És télleg nem lesz bennük türkiz:D

Először is egy Perle4Us Jewel of Tikal medál. Őt már nagyon régen elkezdtem, de egy darabig csak álldogált a félkész cuccok között, mert eccerűen nem tudtam milyen delica illene hozzá. Végül ezt választottam, nekem tetszik:



Aztán készült még egy Perle4U Stella, és egy Deeva féle Beatrix is, amit már nagyon nagyon régóta terveztem megfűzni:



Ezenkívül még kicsit átgondoltam a lencsés táskalógit, és végül mégis nyaklánc lett belőle. Nekem így jobban tetszik:)



Most aztán megint egy darabig nem jövök, neki kell lassan ugrani a karácsonyi dolgoknak, illetve van még pár rendelésem is...el leszek havazva...

11 megjegyzés:

Kriszta írta...

Csúúúúúúúúúúúcsszuperszépségesmindegyik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Csilla írta...

Annnnnyira szépek! :)

Ági mama írta...

Türkiz nélkül is csodálatosak!!!

Szikati írta...

Igazi remekművek, a két medál teljesen elvarázsolt a gyönyörű színeivel!!!!

Zsófi írta...

Mindegyik nagyon szép lett, de én a lencsére szavazok :-)))

Sandrux Bisutería írta...

Que maravilla todo!!!!!

Piky73 írta...

Egyik szebb, mint a másik! Gratulálok!!!

Ababeads írta...

Amazing!!!

norono írta...

Gyönyörűek, és annyira szeretem ezeket a színeket!!!

Zöldgyöngy írta...

Szépségesek! A Stella tetszik leginkább, én is megfűzöm nemsokára... :)

LNóri írta...

a stella a kedvencem :)