2012/01/20

Mogyoró szütyőm:)

Karácsonyra egy szuper meglepetést kaptam életem párjától: egy csomó jó kis bőrt, ultrasuedet, sőt még pénztárcakeretet és vásárlási utalványt is Kriszta boltjába.

Többek között ezekből készült egy a kis szütyő! Oltári büszke vagyok magamra, nekem nagyon tetszik. Azelőtt sose gondoltam volna, hogy kézzel ilyen jó kis dolgot lehet varrni! Szóval senki ne essen kétségbe, ha nem tud géppel varrni, semmi szükség rá!





Készítettem rá egy kis hímzést is!
Tervben van még 1-2, remélem lesz türelmem egyszer az egészet kihímezni:)

15 megjegyzés:

Kitti írta...

Ez nagyon szuper lett Babra! :)

Lerika írta...

Nekem is keeeeeeeeeeeeeellllllllll, q..va jóó!!!!(Bocsika):DDD

Liza írta...

NAgyon szép!

Ági írta...

Nagyon tetszik, kis finom, gyönyörű lett :)

Sviro (Ildi) írta...

Nőies, se túl sok, se túl kevés, éppen tökéletes. Nagyon tetszik.

Cicurka írta...

Nagyon cuki! Csodaszép a bőr és a kis dísz is. :)

Irén írta...

Nagyon szuper! Nagyon tetszik!

Ági mama írta...

Olyan kis aranyos! Nagyon tetszik!!

MICA írta...

Nagyon csini:) Ügyes vagy!!

Amy's írta...

sexy,cuki :) ugyes vagy nagyon

Zöldgyöngy írta...

kívül-belül csini szütyő :)

Artesania Lantoxana írta...

Precioso monedero, y el adorno genial

Zsófi írta...

Nagggggyon állat!!! Ha egyszer csak nem találod, tudd, hogy hol van :-)))

NemVal írta...

Csuda aranyos lett.

Rose írta...

Szép, kellemes színek! :)